lauantai 31. lokakuuta 2009

DEITTI-ILMOITUS

Totesin viimeksi blogissani, että ei auta: pakko on avittaa onneaan, koska puolikkaansa löytäminen vaatii tässä iässä totista yritystä ja paneutumista asiaan. Niinpä olen aloittanut nettideitti-ilmoituksen laadinnan ja saanut nyt ensimmäisen version valmiiksi.


Ajatusten mankeli on espoolaisen yksinhuoltajaisän blogi, jota seuraan mielelläni ja olen sen parissa nauranut monet haikean iloiset naurut. Lainasin häneltä idean omaan deitti-ilmoitukseni ensimmäiseen versioon. Kiitos!

Hei siellä!


Oletko ehdottoman vapaa, sitoutumaan halukas, parantavan suhteen eron jälkeen jo kokenut, erosta toipunut, enemmän naiseensa kuin kavereihinsa leimautuva, hellyyttä sietävä tai jopa siitä nauttiva, kotonakin viihtyvä, vastuunsa kantava ja tunteva, älykäs, koulutettu mutta sydämensivistynyt, tilannetajuinen, keskustelutaitoinen, fiksu, seurallinen, hygieniastaan ja terveydestään huolehtiva, kotitöitä kaihtamaton, arkea kestävä, mustasukkaisuuteen ja vainoharhaisuuteen taipumaton, liikkuva, saunova, naisia arvostava, lapsien ja sukulaisten kanssa toimeen tuleva, taloudelliselta tilanteeltaan vakaa, addiktiton, matkustamisesta nauttiva, kulttuuria kuluttava, kirjojen kanssa viihtyvä, lemmikitön, lempeä, intohimoinen, viriili, ahkera, toimeen tarttuva, hurmaava, herrasmiesmäinen, kauniit käytöstavat ja kielenkäytön omaava, väkivallaton, silmää viehättävä, hyvin säilynyt,aikuinen, miehinen,  yhden naisen Mies, jolla luurangot ovat hyvässä järjestyksessä omassa kaapissaan?


Minä en ole.
Minä olen nainen!

Voisinkohan tinkiä muutamasta ominaisuudesta? Sattumalta ominaisuuksia tuli listattua sama määrä kuin minulla on ikävuosia. Paljon.






Ei kommentteja: